Lucrurile pe care le ştim dar NU le facem, apoi ne plângem că dăm AVERI la service
Pentru cei care vor linişte la primăvară
Iarna sunt mulţi dintre noi care vor să-şi protejeze maşina. Pentru că se circulă greu, pentru că îţi consumă mai mult, pentru că ţi-e lene s-o scoţi din parcare sau ţi-e groază de traficul ridicat. Sau pentru că „buburuza” ta e prea mică pentru o confruntare cu iarna. Iată ce trebuie să faci ca s-o depozitezi corect peste iarnă.
Ţine-o undeva unde e uscat sau pune-i husă aşa cum obişnuiau părinţii înainte de 89. E un obicei învechit, dar paza bună trece zăpada rea.
Schimbă lichidele de întreţinere ale instalaţiilor şi aeriseşte aceste instalaţii (de la ulei până la cel de parbriz). Maşina ta va hiberna şi are nevoie de resurse proaspete şi ermetizate corespunzător.
Curăţ-o şi dă-o cu ceară. O protejezi mai bine de intemperii. Chiar dacă e acoperită.
Acoperă prizele de aer, ţeava de eşapament şi alte orificii care comunică. Nu-ţi vor mai intra insecte, şoricei sau mai rău, şobolani şi gândaci.
E mai greu, dar util. Pune-o pe capre. Dacă rămâne mult timp pe poziţie fără să umbli cu ea, cauciucurile pot face gâlme.
Nu o lăsa cu frâna de mână trasă. Cablul poate îngheţa sau se poate rupe de la tensiune. Mai ales când o laşi ca să pleci de pe loc.
Ia bateria în casă sau decupleaz-o. Nu-i face bine în frig, aşa că mai bine faci un efort şi o bagi în casă, la cald.
Nu porni maşina ca s-o încălzeşti şi atât. Nu-i face bine motorului. Mai ales că pe urmă trebuie să reiei toţi paşii de mai sus. Dacă tot o porneşti, mergi câteva zile cu ea.
Sursa: promotor.ro
Politicienilor să le fie interzisă simularea credinței
„Vorbiţi despre referendum!": Mesajul preşedintei Maia Sandu pentru cetățenii din diasporă care au revenit acasă de Paşte
Comandamentul SUA în Europa și Africa, exercițiu cu militarii din R. Moldova: Salturi cu parașuta şi trageri de luptă din armamentul de infanterie