Sistemul „REVERSUL”, pus în funcțiune la Leușeni - Albița din cauza aglomerației: Pentru ce puncte de trecere a frontierei ar fi mai bine să optați ca să treceți vama mai rapid
Fluxul de călători, în mod special pe sensul de ieșire, s-a majorat considerabil în a doua zi de Paște, anunță Poliția de Frontieră.
Cele mai mari valori de trafic sunt înregistrate la frontiera moldo-română, iar cel mai aglomerat punct de trecere a frontierei este Leușeni - Albița.
Pentru a fluidiza traficul, Poliția de Frontieră a deschis suplimentar piste de control și suplinit numărul de echipamente speciale, a pus în funcțiune sistemul „Reversul”, fluxul fiind orientat pe o pistă de pe direcția opusă de deplasare, cele patru autorități de frontieră și vamale moldo-române sincronizându-și acțiunile.
„Recomandăm călătorilor să diversifice alegerea punctelor de trecere a frontierei cu România, cum ar fi PTF Costești, PTF Cahul sau PTF Leova (program de lucru 08:00 - 20:00)”, este îndemnul autorităților de la frontieră.
Menționăm că, în ziua de Paște, în punctele de trecere a frontierei au fost înregistrate 31 535 de traversări, un număr mai mare fiind consemnat pe sensul de intrare în Republica Moldova – 17 056 de traversări ale persoanelor.
Cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei au fost cel din Aeroportul Internațional Chișinău - 10 127 de traversări, Leușeni cu 4 767 de traversări și Sculeni cu 3 619 traversări.
Formațiunea clasată pe poziția a treia la alegerile locale va avea proriul candidat la PREZIDENȚIALE și va susține referendumul privind ADERAREA R. Moldova la UE
Maia Sandu, decorată cu PREMIUL „Robert Blum pentru Democrație 2024”. Șefa statului a decis să DONEZE cei 25 000 de euro oferiți de Primăria Leipzig: „Este o dovadă a rezilienței și determinării cetățenilor R. Moldova în calea spre democrație”
Un avion de transport STRATEGIC al Armatei SUA a adus în R. Moldova echipamente medicale și de apărare. Militarii sosiți vor implementa, alături de omologii moldoveni, tactici pentru asigurarea protecției cetățenilor în cazul situațiilor de urgență