„Franzeluța”, apreciată cu patru premii „Marca comercială a anului 2013”
Combinatului de produse de panificație „Franzeluța” i-au fost decernate, în cadrul concursului „Marca Comercială a anului 2013”, patru premii.
Concursul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie și Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală și se desfășoară în cadrul expoziției „Fabricat în Moldova” pentru al XI-lea an consecutiv. Societatea „Franzeluța” a obținut premiul „Mercuriul de Aur” pentru produsele de panificație la categoria „Reputație și încredere”, premiul „Mercuriul de Aur” pentru torturi congelate la categoria „Export”, „Medalie de aur” pentru pâinea fortificată „Orășenească Plus”, „Extra” la categoria „Debutul Anului” și „Mercuriul de Aur” pentru proiectele sociale, pâine socială la categoria „Responsabilitate socială”.
Directorul Combinatului „Franzeluța”, Victor Cojocaru, a declarat că este extrem de bucuros, pentru că eforturile întreprinderii pe care o conduce au fost apreciate. Consumatorii deja pot găsi în magazine chifla „Kaiser”, pâinea graham, covrigei și pesmeți graham, produse noi, lansate de „Franzeluța” în cadrul Expoziției „Fabricat în Moldova”.
Jim Carrey a desenat o caricatură a Melaniei Trump care a pus Twitter-ul pe jar
Cât valorează inelul de logodnă personalizat primit de Maria Sharapova
Cum le-a schimbat trecerea timpului pe cele mai frumoase actrițe de la Hollywood. Imagini vechi de peste 20 de ani