02:17:11 19.01.2025
Stiri

Visau la o călătorie de NEUITAT în Europa și au procurat două foi turistice de la Chișinău: S-au întors acasă și au depus imediat PLÂNGERE

Știri 29.05.2017 14:00 Vizualizări2792 Autor: Ziarul National
Visau la o călătorie de NEUITAT în Europa și au procurat două foi turistice de la Chișinău: S-au întors acasă și au depus imediat PLÂNGERE CFR Calatori
Poză simbol

Voiau o vacanță adevărată în Europa, dar călătoria le-a fost plină de nervi. Întorși la Chișinău, aceștia au mers direct la Agenția pentru Protecția Consumatorului (APC) și au scris o plângere.

Doi soți din capitală au cumpărat două foi turistice care prevedeau o excursie în câteva orașe din Europa. Încă, pe parcursul excursiei, operatorul turistic nu i-a dus să viziteze toate locațiile stabilite în program.

Întoarsă acasă, familia a scris o plângere la APC, iar drept rezultat operatorul turistic i-a întors jumătate din prețul biletelor procurate pentru această excursie.

„Chiar dacă eşti ulterior despăgubit, nimeni nu îţi poate oferi garanţie pentru timpul pierdut în urma alegerii unui pachet turistic necorespunzător”, a spus bărbatu, rămas total nemulțumit de călătoria pe care a efectuat-o în Europa.

Pentru că se apropie perioada vacanțelor, APC le recomandă tuturor celor care urmează să cumpere pachete de servicii turistice de la agenţiile de turism din R. Moldova să solicite informaţii complete despre serviciile pe care le contractează.

„Fiţi precauţi dacă vi se oferă informaţii vagi sau incomplete. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta este în drept să întocmească o sesizare în scris, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat. Sesizarea se va transmite prompt atât Agenţiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducătorul hotelului, restaurantului), prevedere înserată în contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice. Agentul economic are obligaţia să examineze şi să comunice în scris turistului măsurile de remediere întreprinse, precum şi despăgubirile care i se cuvine”, de arată într-un comunicat de presă al APC.

Dacă vă simțiți nedreptățit, apelați la numărul de telefon al APC - 022 741 464 - sau mergeți direct la sediul Agenției: mun. Chişinău, sectorul Centru, str. Vasile Alecsandri 78, etajul 1. bir. 102.

Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
30.12.2024 09:11 Nicolae Negru Nicolae Negru // Anul politic 2024, î...

30.12.2024 09:55 Valeriu Saharneanu Valeriu Saharneanu // Rezidenții tran...

27.12.2024 09:10 Nicolae Negru Nicolae Negru // Maia Sandu, al doile...

Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Sondaj
Cine credeți că va prelua puterea în R. Moldova, după alegerile parlamentare din 2025?
Prietenii noștri

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md