Vezi aici cum arată noul logo FACEBOOK şi care este diferenţa intre cel vechi si cel nou
„Ne-am gândit să îl modernizăm, să îl facem mult mai prietenos şi mai uşor de abordat”, descrie Josh Higgins, directorul de creaţie de la Facebook, într-un material publicat de publicaţia online Quartz, motivele pentru care reţeaua socială Facebook va avea un nou logo.
Diferenţa nu va fi una sesizabilă la prima vedere. „Facebook” va fi în continuare scris cu alb pe fundal albastru, iar literele nu vor prezenta schimbări majore. La o privire mai atentă a noului design, se poate observa că literele sunt mai subţiri decât în vechiul logo, iar litera „a” este transformată într-o variantă mai modernă.
Potrivit businessmagazin.ro, iniţial, unele păreri legate de această schimbare nu au fost tocmai bune. Armin Vit, un specialist în design, critică Facebook pentru noul logo, care, după cum spune el, nu este reprezentativ. El se întreabă de ce ar vrea compania să ne schimbe percepţia asupra „a ceea ce ne imaginăm când ne gândim la Facebook”. Criticul de design numeşte noul logo Facebook „chiar mai general” decât anteriorul.
O altă părere este cea a lui Howard Belk, director de creaţie al unei agenţii de publicitate. El spune că cei de la Facebook au făcut această schimbare „conduşi de telefoane”. Acest logo este mai uşor de citit pe ecranele mici decât cel creat în 2005, iar vizibilitatea este mai bună datorită literelor subţiri.
Reprezentanţii Facebook nu au comentat imediat în legătură cu implementarea noului logo pe toate platformele sociale media şi avantajele acestei schimbări. Întrebat când vom vedea logoul cel nou, designerul de produs al Facebook a răspuns simplu – „curând”.
Președintele Parlamentului, Igor Grosu: „Gazprom” furnizează minciuni în loc de gaz
Moldovenii care muncesc în Franța ar putea beneficia de pensii și alte prestații sociale: Negocieri între autoritățile de la Chișinău și Paris
Polița „Cartea Verde” se ieftinește, dar prețurile vor fi diferite la companiile de asigurări