Proiectul lui Ilan Șor privind magazinele sociale se extinde la Strășeni: „Au parvenit mai multe solicitări din partea localnicilor de a majora numărul de magazine sociale”
Magazinele sociale mobile, proiect lansat la inițiativa lui Ilan Șor, au ajuns și în satul Dolna, raionul Strășeni. Magazinul a fost deschis în urma mai multor solicitări ale oamenilor, care se plâng că nu mai pot face față scumpirilor în lanț, din ultima perioadă. Astfel, localnicii au acum posibilitatea să cumpere alimente de calitate la prețuri mai mici decât în celelalte magazine, se arată într-un comunicat de presă al Partidului „ȘOR”.
Valeriu Tabacaru, consilierul Consiliului municipal Strășeni din partea Partidului „ȘOR”, susține că oamenii au foarte mare nevoie de aceste magazine sociale, având în vedere prețurile mari pentru toate produsele și serviciile. „Au parvenit mai multe solicitări din partea localnicilor. La rândul nostru, reprezentanții Partidului „ȘOR”, am făcut demersuri în adresa administratorilor rețelei de magazine sociale „Merișor” cu rugămintea de a majora numărul de magazine, astfel încât și locuitorii din satul Dolna să poată cumpăra alimente la prețuri accesibile. Vrem ca în toate localitățile din raionul Strășeni să fie magazine sociale”, a menționat Valeriu Tabacaru.
Locuitorii satului Dolna spun că au așteptat mult timp deschiderea magazinului social, care reprezintă o salvare pentru multe familii. „Prețurile sunt foarte bune, spre deosebire de cele de la barurile de la noi din sat. Am așteptat mult timp deschiderea acestui magazin. E foarte convenabil. Nu trebuie să ne deplasăm la o distanță mare. E super! Bravo tuturor celor care au contribuit la deschiderea acestui magazin”, a spus o cumpărătoare.
„Suntem foarte bucuroși că a ajuns și în localitatea noastră. Diferența de preț față de celelalte magazine este foarte mare”, a spus o locuitoare a satului Dolna.
„Am cumpărat zefire pentru copii, la jumătate de preț. Celelalte produse sunt destul de accesibile. Mulțumim frumos că magazinul social a ajuns și în localitatea noastră”, a spus o altă femeie din satul Dolna.
În context, liderul Partidului „ȘOR”, Ilan Șor, susține că, odată cu accentuarea crizelor în țară, numărul persoanelor care își cumpără cele necesare de la magazinele sociale a crescut substanțial, ceea ce confirmă că acestea sunt de un real ajutor pentru oamenii cu venituri mici.
„Creșterea interesului pentru magazinele sociale, odată cu mărirea numărului de cumpărători, arată că acestea sunt de mare ajutor pentru oameni în aceste vremuri dificile. Printr-un nou punct mobil de comerț, care a fost deschis în satul Dolna, raionul Strășeni, vrem să fim mai aproape de cetățeni și să-i asigurăm cu produsele necesare, la prețuri accesibile. Rețeaua de magazine „Merișor” este unul dintre cele mai importante proiecte sociale, lansate la inițiativa mea, și mă bucur nespus de mult că acesta nu doar rezistă în timp, dar se și extinde. Scopul nostru este să facem în așa fel încât fiecare persoană nevoiașă din Republica Moldova, fiecare pensionar să aibă ce pune pe masă și să se bucure de acel confort minim pe care îl merită fiecare om într-o țară civilizată”, a transmis Ilan Șor pe pagina sa de Facebook.
Sursa citată amintește că proiectul magazinelor sociale a fost lansat în 2015, la inițiativa liderului Partidului „ȘOR”, Ilan Șor. Primul magazin a fost deschis, acum șase ani, în orașul Orhei.
În prezent, activează 139 de magazine, dintre care 92 sunt mobile, iar restul - 47 sunt staționare. Numărul beneficiarilor se ridică, în prezent, la aproximativ 400 de mii. În mare parte, aceștia sunt pensionari, veterani de război, familii numeroase și persoane cu venituri mici.
Candidatul PNL la funcția de PREȘEDINTE al României, Nicolae Ciucă, despre escaladarea războiului din Ucraina, cum ar sprijini R. Moldova și dacă ar da ordinul Armatei Române: „Vă ordon, treceți Prutul”
Dosarul „INTERPOL”: Sechestre de 11 milioane de lei aplicate de ARBI
Ultimul sondaj privind prezidențialele din România: Ciucă, singurul candidat ce are șanse să îl depășească pe Simion pentru turul 2