Femei de afaceri și din domeniul politic, pe PODIUM, la Chișinău
Mai multe femei celebre, de afaceri și din domeniul politic, alături de membrele Clubului Internațional al Femeilor (CIFM), vor prezenta, pe 20 septembrie, la Palatul Republicii noile colecții de îmbrăcăminte și încălțăminte ale brandurilor autohtone.
La ediția curentă a „Fashion Walk” vor fi prezente 30 de branduri autohtone de succes, reunite sub brandul „Din inimă” și va avea trei „ambasadori ai brandurilor”. Este vorba de ministrul Culturii, Monica Babuc, soția Ambasadorului SUA în R. Moldova, Mary Moser, și Ambasadoarea Suediei în R. Moldova, Ingrid Tersman.
Scopul campaniei, lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II, este de a promova brandurile autohtone și de a dezvolta mândria consumatorilor moldoveni faţă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de producere locală.
Pe moment, 24 de întreprinderi produc și vând îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă 14 la sută din industrie.
În fiecare sezon, campania „Din inimă” este lansată cu o prezentare de modă „Fashion Walk”, organizată de Clubul Internațional al Femeilor, în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS).
Până acum, peste 40 de branduri locale au participat în campanie, prezentându-și colecțiile în cadrul fashion show-urilor.
Un muncitor a căzut în groapa șantierului, la Ciocana
Intenționa să ajungă în Europa, tranzitând ilegal Republica Moldova: Un ucrainean a fost reținut de către polițiștii de frontieră
Profirie Skramtai, un cunoscut dirijor din R. Moldova și fost conducător al Corului „Doina”, s-a stins din viață în Lituania