Număr dublu de copii cu cerințe educaționale speciale incluși în sistemul de învățământ al R. Moldova, față de anul 2013
Numărul copiilor cu cerințe educaționale speciale incluși în sistemul de învățământ s-a dublat, performanță atinsă pe o perioadă de zece ani.
Astfel, dacă în anul 2013 aveam 5 481 de copii cu cerințe educaționale speciale care frecventau instituțiile de învățământ, în anul 2023 această cifră a crescut la 10 962, arată datele studiului „Incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale în sistemul de învățământ 2024”, realizat de UNICEF Moldova , în colaborare cu Ministerul Educației și Cercetării (MEC).
„Acest progres demonstrează că împreună putem crea un sistem educațional care să răspundă nevoilor fiecărui copil, asigurând șanse egale la învățare și dezvoltare”, transmite MEC
Menționăm că studiul amintit a fost realizat în cadrul Programului „Inovații digitale ale sistemului educațional din Republica Moldova”, finanțat de Global Partnership for Education
Un fost ministru de la Chișinău critică decizia UE de a-l ajuta pe Krasnoselski: „Deoarece Rusia are prea mari cheltuieli și e ocupată cu omorârea ucrainenilor, finanțarea separatismului este pusă temporar pe seama Europei”
Lua mită de la agenții economici ca să-i lase să livreze produse alimentare în școlile și grădinițele din Chișinău: Șeful unei întreprinderi municipale, condamnat la patru ani și jumătate de închisoare și obligat să achite o amendă de 575 mii lei
CONFIRMAT // „Moldovagaz”, abordată de o companie maghiară care vrea să livreze gaze în Transnistria: Reacția premierului Recean