Număr dublu de copii cu cerințe educaționale speciale incluși în sistemul de învățământ al R. Moldova, față de anul 2013


Numărul copiilor cu cerințe educaționale speciale incluși în sistemul de învățământ s-a dublat, performanță atinsă pe o perioadă de zece ani.
Astfel, dacă în anul 2013 aveam 5 481 de copii cu cerințe educaționale speciale care frecventau instituțiile de învățământ, în anul 2023 această cifră a crescut la 10 962, arată datele studiului „Incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale în sistemul de învățământ 2024”, realizat de UNICEF Moldova , în colaborare cu Ministerul Educației și Cercetării (MEC).
„Acest progres demonstrează că împreună putem crea un sistem educațional care să răspundă nevoilor fiecărui copil, asigurând șanse egale la învățare și dezvoltare”, transmite MEC
Menționăm că studiul amintit a fost realizat în cadrul Programului „Inovații digitale ale sistemului educațional din Republica Moldova”, finanțat de Global Partnership for Education







































































