Noi delicii de la „Franzeluța”: „Prioritar pentru noi e să oferim produse sănătoase și calitative”
Directorul general al Combinatului de Panificație „Franzeluța”, Victor Cojocaru, a anunțat astăzi despre lansarea a două produse noi, care se bucură de succes în toată lumea, la fabricarea cărora s-a pus accent, ca și în cazul tuturor produselor, pe calitate și beneficii pentru sănătate.
Victor Cojocaru a declarat, în cadrul conferinței desfășurate cu ocazia expoziției „Fabricat în Moldova - 2014”, că cei mai importanți pentru companie sunt clienții, iar activitatea este concentrată mai mult pe oferirea unor produse calitative, chiar dacă aceasta este în defavoarea acumulării veniturilor. Astfel, reprezentanții combinatului au prezentat două produse absolut noi lansate pe piața autohtonă: chifla „Kaiser” și pâinea graham. „Aceste produse noi au fost create cu multă dragoste și dăruire de sine. Realizăm totul în funcție de preferințele consumatorilor. Cineva a spus că am mâncat în Austria astfel de chifle și m-a întrebat dacă le putem fabrica. Cum să vă spun, noi putem să realizăm totul și a ieșit ceva nemaipomenit de delicios. Mie, de exemplu, mi-a fost greu să mă abțin fără a mânca mai multe chifle”, a relatat Victor Cojocaru despre cum a apărut ideea de a crea un astfel de produs.
Și pâinea graham este un produs inedit, fiind foarte bogată în fibre, dar și în magneziu și vitamina B. Acest tip de pâine are un conținut redus de glucide asimilabile, acest lucru fiind posibil prin înlocuirea unei părţi din făină cu tărâţe sau şrot II, numit faină graham. Un alt produs original promovat de „Franzeluța” este pâinea cu curry, care dacă se va bucura de apreciere, va putea fi găsită în acest an în magazine.
Reprezentanții „Franzeluța” au informat despre faptul că produsele lor sunt fabricate la cel mai înalt nivel, dovadă fiind certificatele care atestă că procesul de producție este impecabil. „Datorită faptului că produsele noastre sunt vândute în importante state europene, putem să spunem că noi mergem înaintea autorităților în implementarea standardelor europene. Suntem conștienți că doar implementarea normelor europene de calitate ne va face să fim competitivi pe piața europeană”, a precizat directorul general.
Specialiștii din cadrul companiei susțin că anul trecut au fost demarate mai multe lucrări de modernizare a întreprinderii și toată activitatea se va concentra pe ideile noi, creative, care să ofere produse accesibile și benefice pentru sănătate. „Producătorul autohton terebuie încurajat, însă de multe ori ne ciocnim cu o altfel de atitudine. Ceea ce ne dorim cel mai mult este ca lumea să înțeleagă că atunci când totul este verificat, de la calitatea materiei prime până la fabricarea produsului final, nu are cum să fie obținute produse de o calitate îndoielnică. Sunt convins de faptul că produsele noastre au un gust deosebit și sunt de o calitate incontestabilă”, a conchis Victor Cojocaru.
Combinatul de panificație „Franzeluța” a fost fondat în 1960 și a lansat până acum peste 30 de tipuri de produse de panificație, care se vând în magazinele din România, Germania, SUA sau Canada. Pentru viitor este preconizată lansarea produselor de panificație ale „Franzeluța” în Austria, Israel și chiar în Arabia Saudită.
Înțelepciunea rusească a lui Călin Georgescu
Vicepreședintele Comisiei Europene, Josep Borrell, decorat cu „Ordinul de Onoare” al R. Moldova: Premiu de la Chișinău și pentru Stefano Sannino
Lituania, lot de echipament militar pentru R. Moldova. Ministrul Nosatîi: Lituania rămâne un exemplu în ce priveşte sistemul de apărare şi contăm pe experienţa partenerilor lituanieni în modernizarea Armatei Naţionale