VIDEO // Netflix a anunțat LANSAREA sezonul 2 al celui mai popular serial din istoria sa, „Squid Game”, și adaugă o veste complet neașteptată
Al doilea sezon al „Squid Game” (Jocul calamarului), cel mai popular serial din istoria Netflix, are acum o dată oficială de lansare iar platforma americană de streaming a venit cu o veste care îi va încânta probabil și mai mult pe fani.
Netflix a anunțat oficial vineri că următorul sezonul al popularului său serial va avea premiera în data de 26 decembrie. Mai mult, compania de streaming a dezvăluit în premieră că „Squid Game” va avea și un al treilea sezon, ce urmează să fie lansat anul viitor.
„Începe adevăratul joc”, notează regizorul Hwang Dong-hyuk într-o scrisoare publicată de Netflix.
„Au trecut aproape trei ani de când sezonul 1 al serialului a dezvăluit o reacție incredibilă pe tot globul și de când s-au întâmplat multe lucruri extraordinare. Sunt deosebit de bucuros să vă scriu aceste rânduri, prin care anunț data lansării sezonului 2 și vă aduc vești despre ultimul sezon, cel de-al 3-lea”, mai scrie regizorul „Squid Game”.
„Vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă oferi din nou o experiență captivantă. Sper să vă bucurați de ce urmează”, a mai transmis cineastul sud-coreean, care a devenit grație „Squid Game” primul regizor din Asia premiat cu un Premiu Emmy pentru cea mai bună regie pentru un serial dramatic.
Anunțul privind data de lansare a sezonului doi vine după ce la sfârșitul lunii ianuarie Netflix a confirmat într-un mod mai puțin obișnuit că el va avea premiera anul acesta. Însă vestea privind producerea unui al treilea sezon reprezintă o surpriză uriașă, nici măcar sursele presei specializate pe cinema neavând indicii în acest sens.
În condițiile în care „Squid Game” a fost gândit inițial ca o serie limitată la doar un sezon cu final închis, unul dintre marile semne de întrebare a fost cum va fi continuată povestea sa în al doilea sezon.
Ted Sarandos, directorul executiv al Netflix responsabil de conținut, a anunțat pe 21 decembrie 2022 că platforma de streaming a comandat și un al doilea sezon pentru „Squid Game”. Decizia a fost luată, evident, ca urmare a popularității uriașe de care s-a bucurat serialul.
Însă Netflix a păzit ulterior cu o secretomanie demnă de serviciile secrete orice detalii legate de povestea următorului sezon.
Compania americană a publicat acum în sfârșit și o descriere oficială pentru sezonul 2, una care oferă suficiente indicii despre povestea sa.
„La trei ani de la câștigarea competiției, jucătorul 456 rămâne hotărât să găsească oamenii din spatele jocului și să pună capăt sportului vicios creat de aceștia. Folosind averea câștigată pentru a-și finanța căutarea, Gi-hun începe din cel mai evident loc: încearcă să caute bărbatul în costum care joacă ddakji în metrou”, notează aceasta.
„Când eforturile lui dau în sfârșit rezultate, calea către distrugerea organizației se dovedește a fi mai mortală decât și-a imaginat: pentru a pune capăt jocului, trebuie să reintre în competiție”, conchide descrierea oficială.
În ceea ce privește sezonul 3, e aproape sigur că nu vom afla mai multe până anul viitor. Însă anunțarea sa pentru 2025, concomitent cu dezvăluirea datei de lansare a sezonului 2, înseamnă foarte probabil că ele au fost gândite și scrise ca o poveste unitară care să se complementeze.
După premiera sa în septembrie 2021, „Squid Game” a devenit rapid serialul cu cel mai bun debut din istoria platformei de streaming, un succes considerat cu atât mai mare încât a fost vorba de o serie într-o altă limbă decât cea engleză.
Ulterior, „Squid Game” a doborât record după record pentru Netflix, rămânând până în ziua de azi cel mai vizionat din istoria sa, indiferent că este vorba de o serie în limba engleză sau una într-o limbă străină.
Performanța este și mai remarcabilă având în vedere că Netflix a lansat ulterior mai multe seriale-fenomen care s-au bucurat de o popularitate uriașă în rândul spectatorilor.
Cu 265,200 de milioane de vizionări unice și un număr total de 2,205 miliarde de ore de vizionare, „Squid Game” rămâne peste Wednesday în topul celor mai populare seriale difuzate vreodată de Netflix.
Serialul inspirat del „Familia Addams” și filmat de Tim Burton în România a strâns 252,100 milioane de vizionări unice și 1,718 miliarde de ore de vizionare. Pe locul 3 în clasament se află sezonul 3 al Stranger Things, cu 140,700 de milioane de vizionări și 1,838 miliarde de ore.
Sursa: Hotnews.ro
Nicolae Enciu // Revoluția din Decembrie 1989, moment decisiv în istoria contemporană a României: 1989: prăbușirea imperiului lui Stalin în Europa Centrală și de Est
A convins mai multe persoane să ia credite de la BEM, dar banii au ajuns pe contul personal: 11 ani de pușcărie și 4,7 milioane de lei întoarse BEM-ului
După centrala nucleară de la Cernavodă, și centrala Petrom de la Brazi, România, va furniza energie electrică R. Moldova