Mașinile pe care un mecanic nu le-ar cumpăra niciodată. Modele care nu merită achiziționate nici măcar second hand
Un cunoscut mecanic auto și expert la Just Answer, Chris Pyle, a dezvăluit, pentru publicația GoBankingRates, care sunt mașinile pe care el, personal, nu le-ar cumpăra niciodată. În această listă găsim nume surprinzătoare.
Printre primele mașini în care acest mecanic nu ar investi se numără Tesla. Totul e ok la ea, condusul pe stradă, până când intervin reparațiile. Pyle spune că vehiculele Tesla și Rivian sunt în topul mașinilor pe care nu le-ar cumpăra. Explicația e simplă: costul deținerii mașinii depășește prețul. Dacă ne uităm pe piață vedem cum o Tesla Model 3 din 2024 pornește de la aproape 41.000 de dolari.
,,Motivele sunt costul de proprietate, odată ce un motor sau o baterie se defectează, iar costul reparațiilor este mult mai mare decât valoarea vehiculului”, spune mecanicul, conform Știrile ProTV.
Alți mecanici spun că cei care au o Telsa în garaj trebuie să se pregătească să achite în medie 5.552 de dolari în costuri de reparații. Motivul principal este acel că piesele auto Tesla sunt unice și greu de găsit.
Mecanicul Chris Pyle a spus că nu ar cumpăra nici o camionetă nouă marca Ford, Dodge, Chevy, Nissan sau Toyota
Nici ”clasicele” mașini din zona camionetelor fabricate de mărci cunoscute, precum Ford, Dodge, Chevy, Nissan sau Toyota, nu sunt recomandate de cunoscutul mecanici.
,,Modelele de la cele ușoare până la cele grele sunt mult prea scumpe. În primii cinci ani de proprietate, veți pierde între 35% și 55% din valoarea mașinii în intervalul de preț 30.000-50.000 de dolari”, afirmă mecanicul.
Alte două mărci de mașini nerecomandate sunt Jeep Renegade și Fiat 500. Acestea au în comun același șasiu și nevoia frecventă de reparații. ”Nu atât costul reparațiilor, cât frecvența cu care acestea sunt necesare. Pentru mulți, aceste mașini petrec mai mult timp stând într-o parcare în așteptarea reparațiilor în comparație cu a fi conduse fără probleme”, a spus Pyle.
Nici mașinile mici și SUV-urile de putere redusă nu sunt vehicule spre care să ne îndreptăm atenția. Pyle mai punctează că nu ar investi bani în Ford Fiesta, mașinile Nissan și SUV-urile mici.
,,Transaxele cu dublu ambreiaj și CVT (Continuous Variable Transaxles) nu rezistă. Odată ce acestea cedează, vă confruntați cu costuri de reparație foarte mari și pe care majoritatea magazinelor independente nu și le vor asuma”, a mai explicat Pyle.
Vladimir Șkliarov, balerinul-vedetă al Teatrului Mariinski, a murit la vârsta de 39 de ani, după ce a căzut de pe o clădire
„Un limbaj pe care Putin îl înțelege”. Ce sunt rachetele ATACMS cu rază lungă cu care ucrainenii vor putea lovi ținte din Rusia
Polul Nord Magnetic al Pământului se îndreaptă spre Rusia. Ce impact ar putea avea asupra vieții noastre de zi cu zi