FOTO // Fitness şi orgoliu: Cum a redevenit Britney Spears fata care a cucerit lumea
Vedeta a tras din greu la sală şi a slăbit, revenind la silueta pe care o avea la 20 de ani. Ea e solicitată acum de brandurile mari din lumea modei.
Metamorfoza prin care a trecut Britney Spears continuă să uimească. Traseul ei, trecând prin eşecurile sentimentale, pierderea custodiei copiilor, căderea psihică suferită şi kilogramele în plus care i-au dinamitat încrederea, vedeta părea condamnată să nu se mai ridice după prăbuşirea suferită. Cu banii puşi sub administrarea tatălui ei şi atent monitorizată de un judecător, Britney ajunsese o umbră a fetei care cucerise lumea la începutul anilor 2000 cu hit-urile „Baby One More Time” şi „Oops!... I Did It Again”.
Şi totuşi, când se părea că nimic n-o mai poate ajuta, Britney s-a pus, încet, încet, pe picioare. Şi-a făcut ordine în viaţă, a început să meargă la sală şi cu tot orgoliul de care mai era capabilă a stăruit să tragă de fiare chiar dacă rezultatele se lăsau aşteptate. Ea şi-a relansat şi cariera cu ajutorul show-ului „Piece Of Me residency”, pe care l-a susţinut la Planet Hollywood Resort & Casino's Axis Theatre din Las Vegas.
Fitness-ul şi o dietă sănătoasă au dat rezultate şi sunt acum repere de bază în viaţa vedetei. Vedeta în vârstă de 37 de ani postează cu regularitate pe Instagram fotografii de la sală, în care se vede cât efort face, dar şi imagini în care apare îmbrăcată în ţinute ce îi pun în valoare silueta zveltă.
Schimbarea în bine a cântăreţei americane a atras interesul brandurilor mari din lumea modei. După ce a promovat mai multe colecţii de lenjerie, Britney Spears a anunţat că a devenit imaginea brandului francez Kenzo. Ea a postat pe Instagram, unde are aproape 19 milioane de admiratori, câteva imagini splendide, în care frapează cu look-ul ei de adolescentă.
„Sunt foarte încântată să vă prezint noua mea campanie pentru colecţia Kenzo La Collection Memento No2”, a scris artista lângă imaginile publicate, adăugând la final hashtag-ul #kenzolovesbritney.
Kenzo a plusat, la rândul său, cu câteva imagini din şedinţa foto postate pe Twitter, scrie Daily Mail.
Cântăreaţa a declarat pentru Vogue că noua colecţie este tinerească. „Iubesc acest brand, iar cum denimul care este o parte importantă a colecţiei, înseamnă mult că au apelat la mine, fiindcă denimul face parte din stilul meu”, a spus ea.
„Britney este cu siguranţă o emblemă şi regina chintesenţială a denimului”, se arată într-un comunicat emis de Kenzo.
Colecţia este disponibilă online şi în magazine începând din 21 martie, anunţă Daily Mail.
Britney Spears a intrat sub curatela tatălui ei, Jamie Spears, din februarie 2008, el preluând, totodată, rolul de administrator al averii acesteia, iar comportamentul vedetei este monitorizat de un judecător, după ce cântăreaţa a avut o serie de episoade depresive. Tot în 2008, Britney Spears a pierdut custodia asupra celor doi copii ai ei, Sean Preston şi Jayden James.
Sursa: eva.ro
IGM: Peste 2 270 de ucraineni au obținut cetățenia R. Moldova în ultimii circa doi ani, iar alți 2 151 au fost recunoscuți ca fiind cetățeni moldoveni
Avertismentul unui membru al Consiliului de Observatori de la „Moldovagaz”: „Există un risc mare ca Moldovagaz să nu mai poată cumpăra gaze. Avem rezerve până la sfârșitul lui decembrie și trebuie să numim administrare externă”
LEGE // Cei care vor „clona” uniformele militarilor sau polițiștilor din R. Moldova riscă amenzi de la 1 000 până la 8 000 de lei