FOTO // Coperta care stârnește râsul: Kylie Jenner, cea mai tânără miliardară „pe cont propriu“
Revista Forbes a stârnit un val de ironii după ce a prezentat-o pe Kylie Jenner la un pas de a deveni cea mai tânără miliardară „autorealizată“.
Forbes se pricepe la calcule, dar nu și la cuvinte, notează pe un ton ironic ziarul britanic Daily Mail după ce cunoscuta publicație economică a pus pe copertă o imagine cu modelul Kylie Jenner, despre care a scris că este la un pas să devină cea mai tânără miliardară „autorealizată”.
Vedeta americană de reality-show care va împlini 21 de ani pe 10 august este deținătoarea unei game de produse cosmetice și are o avere estimată la 900 de milioane de dolari. În 2016, ea a lansat compania de cosmetice Kylie Cosmetics, care a cucerit piața cu produsele destinate clientelor dornice să-și mărească buzele cu injecții sau cu supra-contur.
„Ca și Kardashian West, ea s-a folosit de bunurile sale pentru a câștiga atât faimă cât și bani. Însă, în timp ce sora ei e mai bine cunoscută pentru prima, Jenner s-a dovedit a fi adepta celei din urmă”, se arată în articolul publicat de Forbes, care o numește pe Kylie „regina cosmeticelor”.
Coperta Forbes a stârnit însă un val de critici pe rețelele de socializare, cei mai mulți dintre cei care au comentat ironizând ideea că Jenner a reușit să aibă succes prin forțe proprii.
„Autorealizat înseamnă să reușești în viață neajutat”, a scris cineva pe Twitter.
Altcineva a notat că succesul pe cont propriu al vedetei este ca și cum ai susține că te pricepi să faci mâncare doar pentru că ai desfăcut o cutie cu supă și ai încălzit-o. „Autorealizată? Pe bune? Este ușor să devii miliardar când părinții tăi sunt milionari... Se numește avere transmisă de la o generație la alta și nepotism”, a precizat cineva. „Forbes știe ce înseamnă autorealizat?”, a comentat alt utilizator.
Cel mai tânăr dintre copiii cuplului Caitlin (fostă Bruce) și Kris Jenner, Kylie a devenit în 2017 cea mai tânără persoană inclusă în topul celor mai bine plătite 100 de celebrități în ultimul an realizat de revista Forbes - Forbes Celebrity 100. După ce averea ei va trece de pragul de un miliard de dolari, ea îl va depăși în topul celor mai bogați tineri autorealizați pe co-fondatorul rețelei Facebook, Mark Zuckerberg.
Kylie Jenner a creat imperiul de produse cosmetice după ce la vârsta de 15 ani a început să fie nemulțumită că avea buzele prea subțiri. La sugestia make-up artistului Joyce Bonelli, ea a început să-și facă un contur mai pronunțat al buzelor, iar de la 16 ani a recurs la primele injecții. În 2015, Kylie Jenner a recunoscut într-un episod al show-ului „Keeping Up With The Kardashians” că a recurs la implanturi: „Mi-am pus fillere temporare. E o nesiguranță a mea și mi-am dorit să fac asta. Am vrut să explic asta, dar oamenii se grăbesc să te judece, așa că am ascuns adevărul, dar n-am mințit”, a spus ea.
Modelul a mai spus că e posibil să fi exagerat când a început să facă injecții în buze: „Când le vezi prima oară, ai impresia că ar putea fi un pic mai mari într-o parte. M-am răzgândit și am cerut să le mai măresc. Dar am mers prea departe. A fost foarte dureros”, a mărturisit ea
La începutul săptămânii, Kylie a anunțat că a renunțat la fillere, iar admiratorii săi au felicitat-o, spunându-i că arată mai bine așa.
Vedeta a dat lovitura pe piață cu linia Kylie Lip Kits, lansată în noiembrie 2015 la prețul de 29 de dolari, care s-a vândut rapid.
Această gamă a creat o tendință generală în industria cosmetică, generând un interes uriaș al clientelor pentru rujuri și alte seruri cu substanțe active dedicate îngrijirii buzelor, notează Daily Mail. Succesul lansării a fost urmat de deschiderea magazinului The Kylie Shop și de apariția unor buticuri de tip pop-up în New York și Los Angeles.
Cu 109 milioane de admiratori pe Instagram, Kylie se folosește de popularitatea sa uriașă, ea declarând într-un interviu că nu investește în publicitate pentru brandurile sale.
Kylie Jenner a devenit și cel mai popular designer din lume, potrivit unui studiu realizat de compania SEMrush pe baza căutărilor online. Ea s-a clasat pe primul loc, cu 9,14 milioane de căutări, surclasând celebra casă de modă Louis Vuitton, care a avut 6.12 milioane de căutări. Pe locurile următoare s-au aflat Tommy Hilfiger, Ralph Lauren și Calvin Klein.
Sursa: eva.ro
Un muncitor a căzut în groapa șantierului, la Ciocana
Intenționa să ajungă în Europa, tranzitând ilegal Republica Moldova: Un ucrainean a fost reținut de către polițiștii de frontieră
Profirie Skramtai, un cunoscut dirijor din R. Moldova și fost conducător al Corului „Doina”, s-a stins din viață în Lituania