Dodon vrea ca doar SPOTURILE sale să fie promovate la TV și radio
Socialistul Igor Dodon, care de câteva luni îndeamnă cetățenii R. Moldova prin intermediul unor spoturi publicitare să nu susțină parcursul european, dar să opteze pentru Uniunea Vamală, a declarat că are informații că la posturile TV și de radio vor fi promovate pe larg spoturi unioniste.
„Aceste spoturi vor fi promovate în contextul recensământului. Astfel, vin cu inițiativa ca să fie interzise toate ONG-urile, dar și partidele unioniste. Aceste ONG-uri și partide sunt anticonstituționale”, a spus Dodon.
Chestiunea respectivă nu a fost pusă pe ordinea de zi a Parlamentului, spre nemulțumirea socialistului.
De menționat că, de pe 10 decembrie 2013 și până pe 31 ianuarie curent, liderul socialiștilor Igor Dodon „a ros” urechile cetățenilor R. Moldova, spunându-le de la câteva posturi tv din R. Moldova că „integrarea europeană e o iluzie și nu se va produce în viitorul apropiat. (…) Trebuie să ne apropiem de Rusia și să ne integrăm în Uniunea Vamală”. Cel puțin trei posturi de televiziune, printre care și cel public, difuzau de câteva ori pe zi, în ore de maximă audiență, spotul lui Dodon, lucru care a fost comentat contradictoriu.
Ziarul NAȚIONAL l-a întrebat pe socialistul Igor Dodon cât l-a costat această campanie „de apropiere de Rusia” și de unde a luat banii. Potrivit socialistului, spotul a fost realizat de o agenție de producție specializată, iar de difuzarea spotului s-a ocupat Agenția de publicitate „Aquarelle”.
Igor Dodon a refuzat să spună suma cheltuită, chiar și după ce ne-a promis că se interesează și am revenit. „Nu am reușit să mă interesez. Banii, însă, au fost luați din cotizațiile membrilor de partid”, a zis el. Întrebat ce cotizații plătesc socialiștii, acesta a răspuns că „în funcție de posibilitățile fiecăruia”.
Potrivit surselor Ziarului NAȚIONAL, numai pentru difuzarea spotului la Compania publică „Teleradio-Moldova” Dodon ar fi plătit circa 10 mii de dolari. Difuzarea aceluiași spot la Pro TV, având în vedere prețurile de publicitate existente pe piață, ar costa cel puțin de două ori mai scump. Dacă mai punem aici cheltuielile pentru difuzarea pe alte posturi tv, costurile de producție și serviciile agenției de publicitate, atunci Igor Dodon a cheltuit câteva zeci de mii de dolari pentru campania „de aderare la Uniunea Vamală”.
Dodon, însă, nu se oprește aici. „Vor fi în curând și alte spoturi la aceeași temă”, ne-a „amenințat” Igor Dodon.
Prim-ministrul Dorin Recean, discurs la tribuna ONU: „Drumul nostru european este o chestiune de interes național vital și cea mai puternică garanție a păcii, democrației și dezvoltării”
Șor pune la cale proteste pentru a compromite întâlnirile Maiei Sandu cu diaspora din Italia. Nicolae Negru: Idioți utili folosiți de Putin împotriva propriei libertăți
MAE explică de ce în Federația Rusă vor fi deschise doar DOUĂ secții de votare pentru alegerile prezidențiale și referendumul privind aderarea la UE: „Nu sunt întrunite cerințele obligatorii de securitate”