Dacă ați spart ceva în magazin, nu va grăbiți să platiţi! Când o să vă ceară banii, să faceți aşa
În mod normal, neatenția se plătește. Însă, nu și-n supermarket. Dacă ați cauzat deteriorarea unui produs, din greșeală, nu vă grăbiți să-l plătiți. Iată soluția prin care puteți scăpa plata unei sticle sparte, de exemplu!
Oricui i se poate întâmpla să spargă o sticlă de vin din supermarket ori să doboare un produs din supermarket, de pe raft. Ei bine, vina nu-i aparține în totalitate clientului, de aceea nu vă grăbiți să plătiți daunele.
Dacă, de exemplu, ați atins accidental o sticlă, aceasta a căzut și s-a spart, verificați dacă există bare de protecție. Legal, e musai să existe astfel de bare în raionul de băuturi, pentru a stabiliza produsele. Absența acestor bare poate duce la deterioarea produse. În acest caz, vina îi aparține lucrătorilor din magazine.
Potrivit standardelor pentru amplasarea mărfurilor trebuie să existe o anumită distanță dintre rafturi. Astfel, cu cât suprafața magazinului e mai mare, crește și distanța dintre rafturi.
Acestea sunt normele după care se ghidează!
1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m 2
1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².
2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².
2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².
În cazul în care vi se cer daune, cereți cartea de reclamații. Descrieți acolo modul în care s-a petrecut totul. În caz contrat, puteți suna oricând la Agenția pentru Protecția Consumatorilor pentru a vă lămuri situația.
V-ați confruntat cu așa ceva până acum?
Jim Carrey a desenat o caricatură a Melaniei Trump care a pus Twitter-ul pe jar
Cât valorează inelul de logodnă personalizat primit de Maria Sharapova
Cum le-a schimbat trecerea timpului pe cele mai frumoase actrițe de la Hollywood. Imagini vechi de peste 20 de ani