VIDEO // Compania „Rogob” SRL, care reprezintă un MODEL demn de urmat pentru businessul din R. Moldova, marchează 25 de ani de la fondare. Igor Roșca și ECHIPA sa și-au trasat planuri AMBIȚIOASE pe viitor: „Scopul nostru este să devenim şi mai buni”
„Rogob” SRL, cea mai mare și modernă companie din R. Moldova producătoare de salam și delicatese din carne, marchează cea de-a 25-a aniversare de la fondarea sa.
Bazele companiei au fost puse în 1997 de soții Grigore şi Fevronia Roșca, iniţial pornind ca o afacere de familie. Pe parcursul anilor, „Rogob” SRL s-a dezvoltat, iar mezelurile preparate conform rețetelor tradiționale au câștigat încrederea consumatorilor.
În 2008, odată cu numirea în funcție a lui Igor Roşca, fiul fondatorilor Grigore şi Fevronia Roşca, în calitate de director general, întreprinderea și-a stabilit sarcini ambițioase, având la bază un plan de dezvoltare foarte clar și bine definit. Astfel, întreprinderea a dat startul dezvoltării propriei sale rețele de magazine specializate, toate gândite, proiectate, amenajate şi dotate după model european.
În anul 2013, întreprinderea a deschis cea mai modernă fabrică de mezeluri din Moldova, conform standardelor europene, care se conformează tuturor normelor sanitare şi standardelor de calitate europene. În rezultat au fost create condiții de muncă impecabile, care corespund tuturor normelor şi standardelor europene.
În acest moment, întreprinderea are un spațiu de producere de 5 000 m2. Fiind proiectată de experți de peste hotare, fabrica îți poate permite o capacitate de producție ce depășește 50 tone de produs finit timp de 24h.
„Rogob” SRL are 50 magazine proprii, iar produsele sale se regăsesc în circa 5 000 unități comerciale.
Compania asigură cu locuri de muncă 800 persoane. Totodată, numai în 2021 „Rogob” SRL a achitat la bugetul de stat impozite de 150 milioane lei.
„Toate realizările companiei „Rogob” SRL din ultimii 25 de ani au la bază multă muncă, multă implicare şi mult efort. Fără un management eficient, fără echipa de profesioniști pe care o avem, fără o viziune și o strategie de dezvoltare clare, dar şi fără investiţii permanente în modernizarea fabricii, în extinderea rețelei comerciale şi în calitatea produselor noastre, nu am fi reușit să înregistrăm aceste rezultate frumoase şi să deţinem poziţia de piaţă pe care o avem în prezent”, a declarat proprietarul „Rogob” SRL, Igor Roșca.
Conducerea companiei trasează pentru viitor planuri şi mai ambiţioase, iar acestea ţin atât de dezvoltarea sortimentului, cât şi de dezvoltarea rețelei de magazine proprii şi pe segmentul retail.
„Scopul nostru este să devenim şi mai buni, dar şi să reuşim să facem faţă solicitărilor mereu crescânde ale consumatorilor, apropiindu-ne de ei maximal posibil. Urmând această strategie, vom deveni lider incontestabil pe piaţa autohtonă prin furnizarea serviciilor inofensive și a produselor de calitate”, menţionează Igor Roşca.
Telefonul te SPIONEAZĂ în secret: cele TREI setări ascunse pe care trebuie să le dezactivezi de urgență pentru a-ți proteja confidențialitatea
Patru morţi și peste 200 de răniți, după ce o mașină a intrat în mulțime la un târg de Crăciun din Germania: Autoritățile R. Moldova încearcă sa afle dacă printre victime sunt și cetățeni moldoveni
Aura Șova, primele declarații, după ce a câștigat sezonul 12 Vocea României. Ce va face cu premiul cel mare: „Mie nu îmi lipsește nimic. Am un acoperiș deasupra capului, am ce să mănânc”