Clienții care au fost înșelați de „Bismobil Kitchen” pot apela la ISSPNPC pentru a fi ajutați să-și apere drepturile: Fondatorul companiei, REȚINUT în timp ce intenționa să fugă din R. Moldova
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță consumatorii înșelați de compania „Kitchen Shop” SRL, care deține brandul pe piață „Bismobil Kitchen” ce confecționa mobilă la comandă, că pot apela pentru consultanță gratuită.
ISSPNPC susține că este gata să intervină în apărarea drepturilor clienților, având suspiciuni că această companie a pus în practică o schemă de înșelătorie.
„La adresa Inspectoratului a venit deja o reclamație din partea unui consumator în legătură cu constatarea clauzelor abuzive în contractul de producere/livrare a bucătăriei, fapt pentru care va fi citat Bismobil Kiitchen pentru explicații și impunerea măsurilor necesare pentru protejarea intereselor economice ale consumatorilor în conformitate cu legislația în vigoare. Stimați consumatori, în cazul în care vi s-au încălcat drepturile, nu ezitați să sesizați ISSPNPC sau să telefonați la Telefonul Consumatorului: 022 51 51 51 pentru consultanță”, arată instituția.
Menționăm că fondatorul „Bismobil Kitchen”, Mihail Șaran, a fost reținut joi, 19 ianuarie, pe Aeroportul Internațional Chișinău, când încerca să părăsească R. Moldova. Compania ar fi înșelat numeroși clienți de pe ambele mauri ale Prutului, după ce a încasat bani și nu a mai livrat mobila promisă.
Șaran va sta în arest preventiv timp de 20 de zile la Penitenciarul nr.13.
FOTO // Trupa „Ghioceii” din Mingir, condusă de Mihail Sîrbu, este aplaudată în R. Moldova și peste hotare. Mulți elevi din satul Mingir devin actori profesioniști
Ucraina lucrează la noi sisteme de apărare aeriană, anunță Zelenski, după ce Rusia a testat o nouă rachetă
Restricțiile privind accesul în terminalul Aeroportului Internațional Chișinău, ANULATE din 23 noiiembrie