ATENȚIE! Telefoane de proastă calitate pe piața din R. Moldova: Ghinionul unui chișinăuean care a plătit peste 8 000 de lei pentru un telefon mobil nou
A plătit un pumn de bani pentru un telefon mobil nou, dar peste câteva zile nu l-a mai putut folosi. Mai mult, agentul economic de la care a procurat bunul nu a vrut nici să i-l repare, nici să-i întoarcă banii.
Un bărbat din Chișinău s-a adresat recent Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), spunând că a procurat un telefon mobil pentru care a achitat suma de 8 195 de lei.
Peste câteva zile, proprietarul a vrut să facă o actualizare a softului, însă telefonul a început să se reseteze încontinuu.
Bărbatul a mers la magazin și a scris o reclamație, acolo i s-a luat telefonul la reparație pentru schimbarea softului, însă după 14 zile acesta așa și nu și-a mai văzut telefonul.
Drept urmare, consumatorul a apelat la APCSP care a inițiat o expertiză independentă ce a demonstrat că defectele reclamate s-au adeverit. Abia atunci agentul economic a fost de acord să-i întoarcă reclamantului toată suma pe care o achitase pe un telefon defect.
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței atenționează cumpărătorii vizavi de asemenea achiziții, întrucât o mare parte din reclamațiile săptămânale care parvin la instituție se referă anume la calitatea proastă a telefoanelor mobile procurate.
Un muncitor a căzut în groapa șantierului, la Ciocana
Intenționa să ajungă în Europa, tranzitând ilegal Republica Moldova: Un ucrainean a fost reținut de către polițiștii de frontieră
Profirie Skramtai, un cunoscut dirijor din R. Moldova și fost conducător al Corului „Doina”, s-a stins din viață în Lituania