„Air Moldova” continuă să ANULEZE zborurile programate. Compania ar avea mari PROBLEME financiare, iar un fost premier propune NAȚIONALIZAREA, iar mai apoi privatizarea „cu un leu”
Compania „Air Moldova” continuă și astăzi să anuleze zborurile, pentru care pasagerii au plătit bani. Astfel, vineri, 3 martie, alte trei curse operate de „Air Moldova” au fost anulate.
Potrivit datelor prezentate de Aeroportul Internațional Chișinău, au fost anulate zborurile: 9U 863 / 864 „Frankfurt-Chișinău”, „Chișinău-Frankfurt”; 9U 893 „Milan-Chișinău”.
Joi, 2 martie, au fost anulate alte 11 curse aeriene operate de „Air Moldova”. Compania susține că ar fi vorba de „anumite dificultăți operaționale”.
Fostul prim-ministru Ion Sturza crede că „Air Moldova” este pe marginea prăpastiei și autoritățile ar trebui să se miște foarte repede pentru a salva ceva.
„Pe fundalul „plecării” „Wizz Air”, noutățile de anulare a zeci de zboruri de către „mândria națională” „Air Moldova” amplifică panica. E tentant să spui că este ceva coordonat de acționarul „Air Moldova”. Pentru cine nu știe, este... Șor! Rușii „curăță” spațiul aerian al Moldovei... Bun titlu, nu? Dar lucrurile nu sunt așa.
„Air Moldova” a fost foarte mulți ani o vacă de muls pentru tot felul de escroci. Șor nu a fost mai breaz, deși aparent nu a făcut mari bani. Mai degrabă a transferat profituri uriașe de la Aeroport către „Air Moldova”, acceptând neplata taxelor aeroportuare. Astăzi, simplu spus, au rămas fără bani. E sezonul „jos” și fluxul de numerar a „secat”. Datorii uriașe (sute de milioane!) față de aeroporturi internaționale, furnizori și... corect, AIC, pe care guvernul se tot căcăie să-l ia în primire, după decizia judecătorească.
Respectiv, în așa condiții să arunci mărul stricat în brațele cuiva e cea mai bună soluție. E strategia lui Șor după ce a pierdut controlul asupra AIC. Să se spele! Unii zic că se mai poate de salvat ceva. Poate. Doar cu o singură condiție. Naționalizat și privatizat cu un leu cu cineva care „poate”. După restructurare la sânge. Deși mulți zic că managementul actual e bun și încearcă din răsputeri să țină „avionul în zbor”, am unele îndoieli. Trebuie adus cineva urgent să gestioneze procesul. Cineva care cunoaște bine industria. Eu personal am două opțiuni: Oleg Tofilat, dar el e prins la CFM, și Nicolae Petrov, fost președinte „Moldavian Airlines”, a menționat Sturza.
Jim Carrey a desenat o caricatură a Melaniei Trump care a pus Twitter-ul pe jar
Cât valorează inelul de logodnă personalizat primit de Maria Sharapova
Cum le-a schimbat trecerea timpului pe cele mai frumoase actrițe de la Hollywood. Imagini vechi de peste 20 de ani