RĂZBOI între o chișinăueancă și o firmă de servicii FUNERARE din capitală: Despăgubiri de mii de lei


A comandat un monument din granit, dar după câteva luni a constatat că nu este ceea ce a convenit inițial cu firma de servicii funerare.
O femeie din Chișinău a achiziționat de la o firmă din capitală, care oferă servicii funerare, un monument din granit în valoare de cca 13 000 de lei care trebuia să aibă anumite dimensiuni stabilite din start.
Clienta a achitat un avans de 4 000 de lei, dar peste două luni a constata că mărimile monumentului nu corespundeau cu cele stabilite inițial.
Aceasta i-a cerut agentului economic să-i restituie avansul achitat sau să-i fabrice un monument cu dimensiunile indicate în contract, dar ultimul i-a spus că monumentul nu putea să aibă dimensiuni mai mari de 10 centimetri grosime așa cum voia femeia, deoarece firma operează că „mărimi-standard”.
Supărată, doamna a mers la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței care a rezolvat conflictul, iar clientei i-a fost achitată o despăgubire pentru serviciul prestat necalitativ în valoare de 2 500 de lei.










































































