03:38:52 29.03.2024
Stiri

FOTO NOUL BRAND al turismului din R. Moldova! Ce simbolizează și cât COSTĂ

Știri 20.11.2014 17:27 Vizualizări2118 Autor: Virginia Nica
FOTO NOUL BRAND al turismului din R. Moldova! Ce simbolizează și cât COSTĂ


Agenția Națională a Turismului a lansat astăzi noul brand turistic al R. Moldova care reprezintă „Pomul Vieții”, iar costul integral al programului ce ține de crearea, implementarea și promovarea de mai departe a acestui brand constituie circa 100 de mii de euro.

Noul brand național al sectorului turistic a fost lansat astăzi, în cadrul Muzeului de Etnografie și Istorie Naturală, care reprezintă „Pomul Vieții”. Totodată, a fost prezentat sloganul turistic „Discover the routes of life” (Descoperă drumurile vieții). Potrivit reprezentanților agenției, a fost ales anume acest simbol, deoarece reprezintă veșnicia și cumulează mai multe caracteristici ale specificului tradițiilor locale. Astfel, fiecare ram al „Pomului Vieții” reprezintă un simbol aparte, cum ar fi solul, drumurile, fructele, florile, ospitalitatea, ortodoxia, vinurilor și floarea de busuioc, iar în vârful „Pomului Vieții” este plasat trandafirul.

„Implementarea brandului național va crește fluxul de turiști străini, dar și al turismului intern. De asemenea, programul va contribui la îmbunătățirea imaginii țării pentru atragerea investițiilor străine, precum și la creșterea demnității naționale, invitându-și cetățenii să-și promoveze țara pretutindeni”, a declarat directorul Agenției Turismului a R.Moldova, Nicolae Platon.

Potrivit programului care însoțește promovarea brandului național turistic, piețele-țintă sunt Germania, România, Polonia, Ucraina, Italia, Turcia, Rusia. Reprezentanții Agenției Turismului susțin că peste 64% din turiștii străini iubesc ceea ce este neobișnuit și aventura, iar turismul din R. Moldova are potențialul de a fi declarată ramură strategică.

Lansarea internațională a brandului tursitic va avea loc pe 24 noiembrie la postul „Euronews” unde va fi difuzat un spot video de promovare. Potrivit lui Nicolae Platon, s-a reușit obținerea unei reduceri de 80% pentru această prezentare, costul fiind de 5 mii de euro.

Menționăm că, în total, elaborarea brandului național turistic și promovarea acestuia costă circa 100 de mii de euro. Organizatorii susțin că această realizare nu ar fi fost posibilă fără susținerea financiară a Guvernului SUA.

La eveniment au fost prezenți și Amabasadorul SUA, William Moser, al Suediei, Ingrid Tesman, ministrul Agriculturii, Vasile Bumacov, precum și președintele Camerei de Comerț și Industrie, Valeriu Lazăr.


Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
25.03.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin căzut de pe ca...

22.03.2024 09:05 Nicolae Negru Nicolae Negru // De ce ideea referend...

18.03.2024 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin și Rusia ca bo...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Sunteți de-acord ca referendumul constituțional privind aderarea R. Moldova la Uniunea Europeană să fie organizat în aceeași zi cu alegerile prezidențiale din anul curent?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md