Facebook pregăteşte încă o SCHIMBARE
Reţeaua de socializare Facebook testează introducerea etichetei „satiră” pentru a indica utilizatorilor săi atunci când articolele publicate nu sunt informaţii reale, ci parodii, informează AFP, citat de gandul.info.
Facebook încearcă să găsească posibilităţi de a separa mai clar textele satirice de celelalte, ca urmare a unor solicitări primite de la utilizatori, a declarat pentru AFP un reprezentant al reţelei de socializare.
Potrivit presei internaţionale, unii utilizatori ai Facebook nu pot să distingă articolele satirice de cele reale.
Astfel, Facebook testează în SUA introducerea etichetei „satiră” în faţa link-urilor care trimit la acele site-uri care s-au specializat în publicarea unor articole false, care sunt prezentate însă în mod serios, precum Le Gorafi din Franţa şi The Onion din Statele Unite.
Cât valorează inelul de logodnă personalizat primit de Maria Sharapova
Cum le-a schimbat trecerea timpului pe cele mai frumoase actrițe de la Hollywood. Imagini vechi de peste 20 de ani
Dieta lui Cristiano Ronaldo ca să fie în forma vieții lui, la 35 de ani. De câte ori pe zi mănâncă și alimentele „secrete”