CURIOS // De ce LOGO-urile companiilor de fast-food includ culoarea ROȘIE
Majoritatea logo-urilor de companii din industria fast-food includ cel puţin un element de culoare roşie, iar unele sunt dominate de aceasta. Mulţi cred că această culoare creşte apetitul şi îi determină pe oameni să intre în magazine pentru a cumpăra ceva, scrie gandul.info.
Ştiinţa nu prea susţine această teorie. Studiile au rătat că roşul stimulează mintea, poate creşte ritmul cardiac şi este asociat cu activitatea. Mai mult, generează un răspuns viguros şi atrage atenţia repede. Dar asta nu înseamnă că această culoare îţi creşte apetitul, transmite Business Insider.
Potrivit Marketo, o companie de marketing, logo-urile de culoare roşie sunt recomandate pentru companii din industriile alimentară, auto, IT şi agricultură. Este nerecomandată pentru industriile: medicală, bunuri de uz casnic.
Explicaţia este că această culoare a devenit, de-a lungul timpului, asociată cu industria fast-food.
În studiile de laborator s-a demonstrat că oamenii beau mai puţin suc dintr-un pahar roşu decât dintr-unul albastru şi mănâncă mai puţin dintr-o farfurie roşie decât din una albastră sau albă.
Totuşi, culorile asociate cu o companie sunt importante. Un studiu din 2006, publicat în jurnalul Management Decision, arăta că decizia de cumpărare este influenţată, în proporţie de 62-90%, de culori.
O altă cercetare arată că roşul este asociat cu Crăciunul, o perioadă fericită din viaţa majorităţii oamenilor, iar culoarea generează emoţii pozitive.
Cât valorează inelul de logodnă personalizat primit de Maria Sharapova
Cum le-a schimbat trecerea timpului pe cele mai frumoase actrițe de la Hollywood. Imagini vechi de peste 20 de ani
Dieta lui Cristiano Ronaldo ca să fie în forma vieții lui, la 35 de ani. De câte ori pe zi mănâncă și alimentele „secrete”