Autostrada Iași-Ungheni, INCLUSĂ în strategia de transport. Când va fi gata drumul
Ministerul Transporturilor din România a pregătit un Master Plan General care prevede construcția rețelelor de drumuri pentru următorii ani. În proiect se răgăsește și autostrada Iași-Ungheni. Ministrul Transportului Ioan Rus a anunțat că a purtat discuții la Comisia Europeană pentru a obține finanțare pentru mai multe proiecte de dezvoltare a infrastructurii drumurilor. Delegația română s-a aflat la Bruxelles în perioada 9-13 martie.
Potrivit Strategiei de Implementare a Master Planului General de Transport al României, până în 2022, în circulație ar trebui să fie 687 km de autostradă. În total, urmează a fi construiți 1 018 km de drumuri noi printre care se numără: centura actuală a Bucureștiului Sud ( 35 km), A1 Sibiu – Pitești (117 km) , A7 Ploiești (Dumbrava) - Buzău - Focșani - Bacău – Pașcani ( 328 km), A3 Nădășelu (Cluj) – Borș (168), A3 Comarnic – Brașov ( 58 km), A12 Pitești – Craiova ( 124 km).
Până în 2022, urmează să fie dată în exploatare și autostrada care va lega cele două maluri ale Prutului: A8 Târgu Neamț - Iași – Ungheni. Drumul va avea o distanță de 135 km, iar costurile pentru construcție se ridică la trei miliarde de euro.
Premierul român Victor Ponta a declarat anterior că obiectivul României este ca, până în 2018, Moldova să fie unită cu Transilvania prin autostrada Târgu Neamț-Iași-Ungheni.
Bătrânii și copiii din Mitropolia Basarabia primesc sprijin din partea Asociației Filantropia Ortodoxă Huși, în cadrul Campaniei de Paști
Primarul de Căușeni, Anatolie Donțu, DECĂZUT din drepturi. Locuitorii din Căușeni sunt așteptați să-și aleagă noul PRIMAR pe 17 noiembrie
MĂRTURII despre foametea organizată de sovietici în Basarabia (II): „Prin împrejurimi - o mulțime de cadavre, pe alocuri mâncate de oameni, ori de animale, nu se știe adevărul. Nu avea cine-i îngropa, fiindcă cei vii erau mai mult morți decât vii”